تعمیر ایسیو فولکس واگن گلف GTI

تعمیر ایسیو فولکس واگن گلف GTI

تعمیر ایسیو فولکس واگن گلف- تعمیر برد ایسیو فولکس واگن در دیجی برد – تعمیر ای سی یو خودرو

معرفی فولکس واگن جی تی وان:

فولکس واگن ساخت کشور المان در سراسر دنیا دارای شعبه می باشد. به این خودرو در ایالت متحده آمریکا با توجه به چابکی و زیبایی منحصر به فرد لقب خرگوش داده اند. گلف جی تی وان GTIبرای اولین بار در سال ۲۰۰۳ در مسابقات رالی برگزاری در بریتانیا شرکت نمود.

این خودرو دارای موتور توربو شارژ و سیستم تعلیق کاملا اسپرت ظاهری جوان پسند دارد.این خودرو شیک دارای مانیتور نقاط کور –  کروز کنترل سازگار با شرایط رانندگی – گجت هوشمندکنترل فاصله پارک به همراه ترمز مانوور میباشد.

اینترنت این نسل فولکس به گونه ای طراحی شده که راننده به راحتی با گوشی موبایل می توانداطلاعاتی نظیر ریموت ازراه دورو اطلاعات مهمی برای پارک خودرو رابه راننده انتقال می دهد . شرایط یک رانندگی ایمن و آسوده را فراهم می کند.

ایسو ECUفولکس واگن جی تی وانGTI:

ایسیو یا واحد کنترل الکترونیکی وظیفه کنترل عملکرد موتور را در خودرو به عهده دارد. وبا مخابره سیگنال بین قطعات خودرو همانند مغز برای اتومبیل عمل می کند و دائم در حال پرداش اطلاعات می باشد.ایسو خودرو گلف GTiجی تی وان تحت شرایط مختلف رانندگی توسط متخصصان این شرکت تست های مختلفی را باموفقیت پشت سر گذاشته است. این خودرو شرایط یک رانندگی ایده آل با بهینه سازی مصرف سوخت و انتقال قدرت متعارف را به همراه دارد.جالب است بدانید این ایسیو در خیلی از خودروهای دیگر برندها نیز نصب شده است

دیجی برد مرکز تخصصی تعمیر نقص فنی ایسیو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

مشکلات ایسیو GT فولکس

  • کاملا خاموش است و به دیاگ متصل نمی شود

  • پاشش و یا جرقه مشکل دارد

  • یکی از رله ها را فعال نمی کند

  • دریچه یا پدال گاز مشکل دارد

  • خطایی دارد که رفع نمی شود

  • یکی از شیرهای برقی کار نمیکند

  • روی یکی از سنسورها مشکل دارد

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *